Торкнутися краси художнього слова
Навчально-методичні
рекомендації та орієнтовні схеми аналізу художнього твору (поетичного,
прозового і драматичного)
Дорогі
діти!
Хочу
звернутися до вас рядками відомого французького філософа Франсуа Війона:
Я
знаю, як кохають до загину,
Я
знаю чорне, біле і рябе.
Я
знаю, як Господь створив людину,
Я
знаю все й не знаю лиш себе.
Прагніть до пізнання світу і самих себе. Не
бійтеся бути смішними у прояві власних почуттів. Ви – молоді, енергійні,
завзяті і закохані у життя. Але не обділяйте себе, обмежуючись лише екраном
телевізора чи монітором комп’ютера. Любіть живе Слово і художню Мудрість,
будьте активними Читачами. Вчіться сприймати твір як художник, образно, бо саме
так він пишеться. Нехай Ваше спілкування з літературним твором не буде сухим і
схематичним. Пам’ятайте: найкращим читачем завжди вважається читач із щирим
серцем, “без скальпеля для розчленування мистецької тканини твору” (адже аналіз
у буквальному перекладі з грецької означає розчленування).
Дана
методична розробка розрахована на те, аби допомогти юним і недосвідченим
читачам розібратись у канві художнього твору, отримати орієнтовані зразки
аналізу поетичного, прозового та
драматичного творів, образу літературного героя (адже художній твір пишеться і
читається людиною, тож саме людина перебуває у його центрі).
Хочеться
вірити, що ці поради знадобляться Вам і надалі. Скористайтеся ними і Ви не
пошкодуєте.
Немає коментарів:
Дописати коментар